Hvis du ønsker deg en vedfyrt bakerovn , grue på kjøkkenet , en steinovn , en vedfyrt pizzaovn, peis på kjøkkenet eller en rentbrennende vedovn og er glad i steinbakt pizza eller brød, da kan en Finsk Masseovn være interessant for deg.

Har du spørsmål om bygging av min masseovn så ta gjerne kontakt på epost: terthda@online.no

torsdag 13. oktober 2011

Nå går det framover

Skifte 5

Her oppdaget jeg etterpå at jeg ikke skulle festet element nummer 7 før jeg hadde fått på plass side elementene( røkkanalene) . Men jeg hadde flaks og alle elementene ble i plan på toppen. Jeg kunne risikert at element 7 hadde være for høyt eller lavt og da hadde de blitt klønete å f.eks måtte kappe det med vinkelsliper inne på kjøkkenet. Men litt flaks skal man ha......





Skifte 4






Skifte 3











Hendig verktøy. Kjøpt på biltema. Greit å pirke med for en uerfaren murer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar